Thread Closed 
 
Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sanatate,nutritie si corpul uman
04-18-2017, 02:16 PM
Post: #841
RE: Sanatate,nutritie si corpul uman
Am constatat ca exista o tendinta generala cand se prezinta un fruct ,tot net-ul ii aduce elogii ,e cel mai cel, e sanatos , te vindeca de toate alea,indiferent ce fruct e. Iata ca 17 dieteticieni in urma tuturor dezbaterilor si a diferitelor opinii legate de cata fructoza ar trebui sa consume o persoană, cei mai muti au numit un singur fruct drept cel mai bogat in nutrienti si cel mai sanatos: AFINA.

"Să fii veșnic tânăr nu înseamnă să ai 20 de ani, înseamnă să fii optimist, să te simți bine, să ai un ideal în viață pentru care să lupți și pe care să îl cucerești."

Ana Aslan
Find all posts by this user
05-09-2017, 03:13 PM
Post: #842
RE: Sanatate,nutritie si corpul uman
Stateam astazi ,ca in fiecare zi , de vorba cu o persoana draga mie,despre una, despre alta, pana am ajuns la capitolul ce ti-ar fi pofta sa mananci 04: si raspunsul meu a fost prompt, cartofi noi mici,mici, fierti cu branza. Persoana cu care convesam a luat foc:

-Iar cartofi noi? Ai manacat deja de cateva ori pana acum,nu stii ca pe langa faptul ca ingrasa nici macar nu-s sanatosi ?

Drept sa va spun, m-am cam dezumflat, dar, bantuind pe net am gasit un material despre consumul cartofilor noi si ....m-am scos, o sa manaca fara sa am remuscari.Iata despre ceste vorba.

Dupa zahar, carbohidratii precum cartofii sunt primii pe lista alimentelor interzise atunci cand vine vorba de dietele de slabire si un stil de viata sanatos. Insa, daca este consumat corect, cartoful este unul dintre cele mai sanatoase alimente, cu o serie de beneficii pentru organism.

Un cartof nou are doar 25 de calorii si o serie de nutrienti care nu trebuie sa lipseasca dintr-o alimentatie sanatoasa. Succesul unei diete de slabit consta in consumarea de alimente satioase, care sa controleze pofta de mancare.

Astfel, consumul de carbohidrati complexi, precum cartofii noi, ofera multa energie si previne gustarile nesanatoase. Cartofii au insa o reputatie proasta, in special din cauza lanturilor fast-food.
Consumati insa fierti sau copti, cartofii noi sunt o sursa esentiala de energie.

BENEFICII


Continut ridicat de vitamine.
Cartofii noi contin cantitati foarte mari de vitamina C, care stimuleaza intreg sistemul imunitar. De asemenea, cartofii noi sunt bogati si in vitamina B, acid folic si minerale esentiale precum potasiu, magneziu si fier.

Tensiune arteriala
Cartofii contin anumite molecule care ajuta la reducerea tensiunii arteriale. Sunt folositi de secole de catre chinezi, sub forma de ceai pentru a reduce hipertensiunea.

Afectiuni cardiovasculare.
Coaja de cartof contine peste 60 de fitonutrienti diferiti si vitamine. Multe dintre aceste substante sunt flavonoide, care protejeaza de afectiunile cardiovasculare si reduc nivelul de colesterol din sange. Vitamina B din cartofi protejeaza de asemenea arterele de sange si reduce numarul unor molecule care favorizeza inflamarea arterelor.

Sanatatea intestinelor.
Un singur cartof copt ofera organismului 15% din cantitatea zilnica recomandata de fibre. Fibrele sunt esentiale pentru sanatatea intestinelor si a sistemului digestiv. Protejeaza de cancerul de colon.


Stres.
Cartofii sunt foarte bogati in vitamina B6, o substanta necesara pentru regenerarea celulara a sistemului nervos. 100 grame de cartofi copti contine 21% din doza zilnica recomandata de vitamina B6.

Cum este recomandat sa consumi cartofii ?


Pentru a te bucura de toate beneficiile si vitaminele cartofilor noi, consuma-i fierti sau copti. Evita sa ii consumi cu multa sare sau cu sosuri grele, din smantana sau unt. Combina-i cu ulei de masline si salate simple din legume proaspete.

De obicei, cartofii sunt consumati prajiti sau cu diverse sosuri grele si branza. Renunta la acest stil de alimentatie, in favoarea legumelor in stare fiarta sau coapta.

Consuma cartofii noi cu salata de varza, ton sau hummus si cu uleiuri care contin mai putine grasimi saturate. Coaja cartofilor contine cele mai multe vitamine si minerale, astfel ca ii poti consuma ca atare. Cartofii noi sunt ideali, deoarce au coaja subtire.

Pentru a nu pierde vitaminele care se dizolva in apa, precum vitamina C, prepara cartofii noi la cuptor, cu putina sare si piper. Serveste-i apoi cu iaurt si salate usoare si ierburi.

Eu ii fierb la aburi pt salate ,pe cei mici dupa ce ii fierb (tot la aburi)ii pun la cuptor sau pur si simplu ii manac cu branza. De fapt ganiturile pt friptura, pastai,brocoli,conopida,morcovi, le fierb la oala cu aburi si pun peste ele ulei de masline si otet balsamic.

Daca va plac cartofii noi, atunci consumati-i fara ezitare, caci va aduc un plus de sanatate si nu ingrasa.



http://sanatate.acasa.ro/dieta-nutritie-...67780.html

"Să fii veșnic tânăr nu înseamnă să ai 20 de ani, înseamnă să fii optimist, să te simți bine, să ai un ideal în viață pentru care să lupți și pe care să îl cucerești."

Ana Aslan
Find all posts by this user
07-17-2017, 04:43 PM
Post: #843
RE: Sanatate,nutritie si corpul uman
Greu de imaginat ca in acest secol exista persoane care nu s-au spalat pe dinti niciodata . Si totusi iata ca exista . Este cazul unui tanar de 21 de ani pe il puteti vedea in materialul de mai jos.

https://www.youtube.com/watch?v=91Eg7nzBPqw

Interesant este faptul ca sunt persoane varstnice care au o dantura de invidat si a caror dimti n-au smtit gustul pastei de dinti 04:

"Să fii veșnic tânăr nu înseamnă să ai 20 de ani, înseamnă să fii optimist, să te simți bine, să ai un ideal în viață pentru care să lupți și pe care să îl cucerești."

Ana Aslan
Find all posts by this user
Thread Closed 




User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | WWW.PREMONITII.RO | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication